לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד אחת משועממת


כשלא נותר דבר בעולם מלבדנו, האמפתיה באוויר שוררת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

אף פעם לא...



אף פעם לא אהבתי מישהו שאוהב אותי

אף פעם לא אכלתי פלפל חריף שלם

אף פעם לא אמרתי למישהו "אני אוהבת אותך" מול העיניים והתכוונתי לזה

אף פעם לא אמרו לי "אני אוהב אותך" בפנים

אף פעם לא בכיתי מסרט

 אף פעם לא גידלתי כלב

אף פעם לא גידלתי חתולה

אף פעם לא גילחתי את שיער הראש

אף פעם לא גנבתי 

אף פעם לא דיברתי ברדיו

אף פעם לא הופעתי בטלווזיה 

אף פעם לא הכרתי אנשים באינטרנט

אף פעם לא החלקתי על הקרח

אף פעם לא היה לי גיטרה חשמלית

אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית

אף פעם לא היה לי גשר

אף פעם לא עקרו לי שן

אף פעם לא היה לי נכשל בתעודה

אף פעם לא היה לי פלאפון משוכלל 

אף פעם לא היו לי 2 שטרות של 200 בארנק

אף פעם לא הייתה לי הרחבה של יותר מ3 מ"מ

אף פעם לא היו לי עגילים לא באוזניים

אף פעם לא הייתה לי חזייה של סופר-מן

אף פעם לא הייתי במוסד לחולי נפש

אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל

אף פעם לא הייתי בניו יורק

אף פעם לא הייתי בפריז

אף פעם לא הייתי בת 18

אף פעם לא הייתי הכי יפה

אף פעם לא הרגשתי הכי יפה

אף פעם לא הייתי ערה כל הלילה בהופעה

אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת

אף פעם לא הצלחתי לתפוס זבוב בידיים

אף פעם לא טסתי לח"ול בלי המשפחה

אף פעם לא שתיתי

אף פעם לא השתכרתי

אף פעם לא השתתפתי בתחרות כשרונות צעירים

אף פעם לא האהבתי וירטואלית

אף פעם לא התגשמה לי משאלה שבקשתי כשכיביתי נרות יומולדת 

אף פעם לא התלהבתי יותר מדי מהציורים של עצמי

אף פעם לא התמדתי ללכת למכון או לסתם הליכות

אף פעם לא התנשקתי עם בן

אף פעם לא התנשקתי עם בת

אף פעם לא התנשקתי עם מישהו מעל גיל 18

אף פעם לא התנשקתי בגשם

אף פעם לא התנשקתי על קיר

אף פעם לא התנשקתי בבריכה

אף פעם לא התנשקתי בבית שלי

אף פעם לא התנשקתי בשקיעה

אף פעם לא התפרסמתי בזכות כישרון

אף פעם לא חתכתי את עצמי

אף פעם לא טעמתי חומוס

אף פעם לא ירדתי יותר מ5 קילו בדיאטה

אף פעם לא ישנתי בפארק

אף פעם לא למדתי לקרוא תווים :

אף פעם לא לקחתי גלולות למניעת הריון

אף פעם לא נהגתי במכונית

אף פעם לא ניסיתי להתאבד

אף פעם לא ניפגשתי עם אנשים מהאינטרנט

אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר

אף פעם לא נסעתי באוטובוס

אף פעם לא נסעתי במשאית

אף פעם לא טסתי בכדור פורח

אף פעם לא הייתיי בכותל

אף פעם לא הייתי בחרמון

אף פעם לא נעלתי קרוקס

אף פעם לא נשכבתי על הכביש: 

אף פעם לא נשרפתי מהשמש

אף פעם לא סמכתי על זכר

אף פעם לא סמכתי על נקבה

אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי

אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה

אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכולה

אף פעם לא עשיתי רשימה ממש ממש ארוכה

אף פעם לא עשיתי שעווה

אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי

אף פעם לא קיבלתי נשיקה מאימו

אף פעם לא קיללתי את אמא שלי מול הפרצוף שלה

אף פעם לא קיללתי את ההורים שלי מול הפרצוף שלהם

אף פעם לא ראיתי שלג יורד

אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי משפחה

אף פעם לא רציתי משהו שאין לי

אף פעם לא שברתי עצם

אף פעם לא שברתי שן

אף פעם לא שכחתי לשים דאודורנט לבצפר

אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני

אף פעם לא שכחתי ללבוש חזיה לבי''ס 

אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת

אף פעם לא ידעתי לומר "זין" ביפנית.

אף פעם לא הייתי מצחיקה

אף פעם לא הייתה לי תעודת הצטיינות

אף פעם לא ניצחתי בשלב הבנוני של שולה מקשים

אף פעם לא שמתי עדשות

אף פעם לא עשיתי קמפינג ביער

אף פעם לא קראתי את כל העיתון בבוקר

אף פעם לא התנשקתי בגלל "אמת או חובה"

אף פעם לא בכיתי בגלל ספר

אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי

אף פעם לא איחרתי לבצפר

אף פעם לא איחרתי לבצפר ביותר משעה

אף פעם לא העלתי קטע ליוטיוב

אף פעם לא הסרטתי את עצמי

אף פעם לא קניתי משהו שעלה יותר מ1,000 ש"ח

אף פעם לא צילמתי סרט

אף פעם לא אהבתי את עצמי 

אף פעם לא אהבתי גמבה

אף פעם לא אהבתי פלפל

אף פעם לא אהבתי חציל

אף פעם לא עשיתי קניות ב500 ש"ח

 אף פעם לא עשיתי קניות ב1,000 ש"ח

אף פעם לא היה לי מסך פלזמה בחדר

אף פעם לא רציתי למות

אף פעם לא עבדתי 

אף פעם לא התנשקתי עם קרח

אף פעם לא אכלתי לבד חבילת אוראו

אף פעם לא דיברתי כל הלילה במסנג'ר

אף פעם לא דיברתי כל הלילה בפייסבוק

אף פעם לא הפתעתי מישהו בנשיקה

אף פעם לא הייתי באילת

אף פעם לא טסתי

אף פעם לא עשיתי אורגיה

אף פעם לא הזדיינתי בשירותים של ארומה

אף פעם לא ישנתי עם אחותי

אף פעם לא שמעתי את כל השירים שיש לי במחשב על פלייליסט אחד

אף פעם לא כתבתי שיר

אף פעם לא עישנתי

אף פעם לא ניצלתי מישהו

אף פעם לא הייתי רעה למישהו סתם

אף פעם לא הרגשתי שלמה עם עצמי

אף פעם לא היה לי חבר

אף פעם לא היה לי חבר מעל לשנה

אף פעם לא הלשנתי

אף פעם לא הבאתי מכות

אף פעם לא חטפתי מכות

אף פעם לא צללתי

 אף פעם לא אכלתי סלט

 אף פעם לא שמעתי מוזיקה בלי הפסקה

אף פעם לא אכזבתי

אף פעם לא הייתי משועממת עם האנשים שאני אוהבת

אף פעם לא הרגשתי חשובה

אף פעם לא ישנתי עם בת

אף פעם לא ישנתי עם בן

אף פעם לא התחלתי עם בן

אף פעם לא ישנתי ערומה בקיץ

אף פעם לא ישנתי ערומה בחורף

אף פעם לא גרתי לבד

אף פעם לא שיקרתי

אף פעם לא התאהבתי באמת

אף פעם לא ישנתי באוהל עם בן

אף פעם לא ישנתי באוהל עם בת

אף פעם לא ישנתי בחוץ על ספסל

אף פעם לא הלכתי למסיבה ענקית עם 100 אנשים או יותר 

אף פעם לא אמרתי למישהו שהוא מכוער

אף פעם לא זרקתי מישהו

אף פעם לא ברחתי מהבית

אף פעם לא ראיתי את השקיעה

 אף פעם לא עשיתי לילה לבן

אף פעם לא ראיתי את הזריחה 

אף פעם לא שנאתי מישהו באמת

אף פעם לא רבתי עם מישהו בכוונה

אף פעם לא איימתי על מישהו

אף פעם לא התנשקתי בחו"ל

אף פעם לא התנשקתי עם בן אדם שאני לא כל כך מכירה

אף פעם לא הברזתי מיום שלם

אף פעם לא הברזתי משיעור

אף פעם לא הייתי במחשב כל היום

אף פעם לא ראיתי סרטים כל היום

אף פעם לא דיברתי בטלפון יותר משעתיים

אף פעם לא הכנתי ארוחה ל6 אנשים או יותר

אף פעם לא אכלתי סושי

אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית

אף פעם לא צמתי במשך יום שלם כי בא לי

אף פעם לא הצטערתי על משהו

אף פעם לא ישנתי כל היום

אף פעם לא הלכתי להופעת רוק

אף פעם לא הופעתי בפני קהל גדול

אף פעם לא צחקתי בלי הפסקה

אף פעם לא ראיתי בובספוג כל היום

אף פעם לא התנתקתי לגמרי מהעולם לכל היום

אף פעם לא שברו לי את הלב

אף פעם לא שברתי לאף אחד את הלב

אף פעם לא הייתה לי תקופה טובה

אף פעם לא הייתה לי תקופה רעה

אף פעם לא צילמתי 1000 תמונות

אף פעם לא הציעו לי לדגמן

אף פעם לא שתיתי קפה

אף פעם לא עשיתי אמבטיית קצף

אף פעם לא עשיתי אמבטיה עם ורדים

אף פעם לא התקלחתי עם בת

אף פעם לא התקלחתי עם בן

אף פעם לא הייתי מנותקת מהפלאפון ליום שלם

אף פעם לא הייתי בלי מחשב חודש

אף פעם לא הייתי בלי אינטרנט חודש 

אף פעם לא אכלתי פיצה שלמה לבד

אף פעם לא עברתי תאונת דרכים

אף פעם לא עשיתי רישיון

אף פעם לא נכנסתי לים בחורף 

אף פעם לא שחיתי בעירום

נכתב על ידי אמי [= , 19/7/2013 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  אמי [=

בת: 28

MSN: 

תמונה




12,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמי [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמי [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)